loading...
درهــــــــــــم بــــــــــرهــــــــــم
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
تــــــرول 1 64 admin
ramin بازدید : 31 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

مرغ و از فریزر در آوردم میگه می خوای غذا درست کنی ؟!
پـَـَـ نَ پـَـَــــ خانوادش اومدن از سردخونه میخوان ببرن خاکش کنن !

.

.

سر امتحان برگه تقلبم و در آوردم دارم مینویسم
مراقبه دیده میگه تقلبه؟؟
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ دعای ابوحمزه ثمالیه

.

.

دارم رو تردمیل مثل خر میدووم یارو مبگه اینجوری میدویی لاغر کنی ؟؟
میگم پَ نه پَ دارم واسه نقش آفرینیتو سری جدید میگ میگ آماده میشم !

.

.

دوستم زنگ زده خونمون بهم میگه فردا میای دانشگاه جزوه هارو بیار …
مامانم میگه دوست دانشگاهیت بود ؟
پَ نه پَ دوست زمون جنگ بود تو عملیات والفجر ۸
نقشه ی عملیات رو میخواست ببینه !

.

.

به استاد میگم لطفا کمکم کنید دارم مشروط میشم .
میگه نمره میخوای ؟
گفتم پَ نه پَ نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاکی که باید بریزم تو سرم میخوام !

.

.

رفتم آسایشگاه برای دیدن سالمندان . مسئول اونجا میگه : اومدی عیادت ؟
میگم : پَ نه پَ اومدم ۲ تا از این پیرمردها رو ببرم بزرگ کنم !

.

.

رفته بودم اهدای خون مرده میپرسه می خوای خون بدی
پَ نه پ ! اومدم نون خشک بدم جوجه بگیرم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر کدام یک از مطالب زیر در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 457
  • بازدید کلی : 5,352