loading...
درهــــــــــــم بــــــــــرهــــــــــم
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
تــــــرول 1 64 admin
ramin بازدید : 46 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (1)

فامیل همسرمون ﻋﮑﺴﺸﻮ ﺭﻭ ﭘﺎﮐﺖ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﺑﻨﺪﺍﺯﻥ ﻫﻤﻪ

ﺳﯿﮕﺎﺭﻭ ﺗﺮﮎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺗﻮ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺶ

ﻧﻮﺷﺘﻪ: ﺑﻪ ﻣﻦ ﻭﺍﺑﺴﺘﻪ ﻧﺸﻮ ﻣﻦ ﻣﻮﻧﺪﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ 

یعنی اعتماد به نفسه تورو خر داشت الان سلطان جنگل بود

.

.

جواب کنکور اومده. به پسرخاله ام میگم افرین مجاز شدی حالا تا کجا میخوای ادامه بدی؟ میگه تاهروقت که اخراجم کنن!..

.

.

زماني كه داداشم ميرفت مدرسه، شبها با جوراب و شلوار لي ميخوابيد كه صبح 5 دقيقه ديرتر بيدارشه...
فک و فامیله داریم؟

.

.

خانوم همسایه خطاب به خواهرم:
- سمیرا جان خوشحال شدم نامزد کردی
-- وااای مرسی .. منم همینطور
خانوم همسایه: :-|
ما =))))
خواهرم: :-/
فک و فامیله داریم؟

.

.

خداییش شما بگین فک و فامیله ما داریم؟؟!!!!خاستگار اومده خونمون بابام میگه خون گرمی پسرتون برا ما خیلی مهمه مثلا شما دوتا گوسفند رو در نظر بگیرین که می خوان باهم زندگی کنن!!!!پسره ی بدبخت نفهمید از کجا خورده منم که تا نصف شب به گوسفند مورد علاقه ام فکر می کردم!!!!!

.

.

از بیرون اومدم خونه دیدم خواهرم پشت سیستم نشسته داره بازی میکنه بهش میگم داری پرندگان خشمگین بازی میکنی میگه نه احمق دارم angry birds بازی میکنم.

.

.

مامانم میگه میخوام سه شنبه افطاری بدم میگم نه مامان سه شنبه فوتبال داره میخوام بازی رو ببینم میگه نه اون سه شنبه ای که فوتبال داره اون سه شنبه ای که فرداش چهارشنبس
با این توجیه مامانم دچار ایراد فلسفی شدم

.

.

برادرم اومده میگه:روزه ای؟؟؟؟
من: چرا نباید نباشم؟؟؟
ب:آخه الان تو رساله خواندم روزه به معلول های ذهنی واجب نیست!!!
من: :| :| :|
آخه این همه لطف و عشق و محبتو چطوری هضم کنم؟

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر کدام یک از مطالب زیر در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 114
  • بازدید سال : 451
  • بازدید کلی : 5,346