loading...
درهــــــــــــم بــــــــــرهــــــــــم
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
تــــــرول 1 63 admin
ramin بازدید : 49 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

مهمونا نشسته بودن بابام اومد شيريني تعارف کنه گفت بفرماييد دهنتونو سرويس کنيد!! 
:| فک و فاميله داريم؟

.

.

دختر يکي‌ از فاميلامون با يه اکانت ديگه اومده واسم پیام فرستاده مي‌تونم باهات دوست بشم؟، آخه خيلي‌ جذابي، فک و فاميله قالب شویه ما داريم؟

.

.

زنگ زدم پسر دايي ام مي گم دلم هواتو کرده مي خوام بيام دمه خونتون ببينمت 
مي گه زحمتت مي شه خودم فردا ظهر براي نهار مي آيم خونتون خداييش فک و فامیل ما داریم؟!؟

.

.

عمه ام زنگ زده میگه یکی از اقوام بطور مشکوک فوت کرده فردا کالباس شکافی میشه...

عمه ی فرهنگستان لغت من دارم؟!؟!؟!

.

.

دارم به یکی از دوستام اس میدم بابام یهوه برگشته میگه واسه اون دختری که با تو دوست شده متاسفم.... 
من : :-l
آخه بابای تیزه ما داریم؟ فک و فامیله

.

.

من دارم با کاپشن تو خونه میگردم مامانم اصلا به کلید خاموش کردن کولر 
اعتقاد نداره:)) خب مادر من جای بچه دو تا پنگوئن میووردی. باز بگید چرا همش

.

.

دیشب مهمون داشتیم زنگ آیفون ” اف اف ” رو زدن
بابام به داداشم میگه بدو ببین کیه میگه : ولش کن تک زنگ بود !

.

.

دو ساعته منتظرم صفحه پستا باز بشه، تا اومدم پست یکی رو لایک کنم یهو عوض شد روی پست خودم لایک کردم
آخه این فیس نمای جاخالی بده ما داریم؟!!!!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر کدام یک از مطالب زیر در سایت قرار بگیره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 362
  • بازدید کلی : 5,257